onsdag 28 januari 2009

Det vi har det har vi i Bollnäs


Ikväll blir det bandymatch igen. Vi möter Broberg (från Söderhamn) och det känns som en ödesmatch, det känns som att det lag som förlorar kvällens match får svårt att ta sig till slutspel. Och slutspel vill vi ju ta oss till, det betyder att vårt bandynöje förlängs och det med råge för slutspel är ju alltid slutspel, med heta känslor och högkvalitativ sport. Och i kväll är det extra underhållning för allas vårt Team Hanna kommer att underhålla oss i halvlek. Vilken kväll att se fram emot, helt och hållet i lokalpatriotismens tecken, och det händer inte precis varje kväll här på landsorten. Men ikväll hoppas jag att vi får slå oss för bröstet vad gäller både bandy och sång, jag skall i alla fall heja fram alla så gott jag förmår, dessutom hoppas och tror jag att vi med detta digra program kan slå publikrekord på vårt kära Sävstaås.

2 kommentarer:

Admin sa...

Jag tror också det blir publikrekord. Även jag skulle kunna tänka att gå dit, om resan vore kortare ;-)

Ha så kul!Kram

Brita sa...

Jag håller tummarna för Bollnäs. Vi har ju ingen fart i Falun vad gäller bandy längre. Och även för kören.
Ha så kul! Kram