torsdag 29 januari 2009

Jag saknar lite "jäklar anamma"

Bandyn igår kväll blev ingen minnesvärd upplevelse, av hela kvällen så var det Team Hanna som uppträdde i halvtid med två låtar som gav mest glädje och etsade sig fast i minnet, och de resterande nittio minuterna som en bandymatch består av var tämligen ljumma och tafatta. Var är geisten och den finska sisun vi vant oss vid? Vi hann hem till travet och kunde se när Björn "guldhjälmen" Goop tog fem segrar på V-65, grattis!

Den här kvällen har dock fina odds att bli bra, vi skall träffas nio hästtjejer och fika och lotta ut vin. Ja, ja ,ja, jag vet vad ni tänker, och ni har sannerligen rätt. Vi pratar en del med, det gör vi. De flesta av oss har känt varandra i många långa år och har en hel del att diskutera, livet i allmänhet och hästar i synnerhet. Så jag ser fram emot en kväll i glada vänners lag.

1 kommentar:

Brita sa...

Ha det så trevligt. Jag ska packa för en helg i Huddinge. Efter jobbet i morgon åker jag ner för att hälsa på min som med familj och bl.a. gratta Thea som blir 6 år.
Kram från kyligt Svärdsjö