torsdag 18 juni 2009

Mitt sommarlov, vad jätteskönt mitt sommarlov...

Idag arbetade jag sista dagen för detta läsår, nu har jag ett långt och härligt sommarlov att se fram emot. Detta sommarlov skall jag ägna mig åt att rena min kropp, har varit och inhandlat detoxkur idag, förut fastade jag alltid tre dagar i månaden för att bli pigg som en unghäst och detoxen skall ha samma verkan fast man lever som vanligt. Denna rening skall kombineras med träning och vila, så det är min tanke att jag skall vara som en tjugoåring till kropp och själ när det är dags att starta ett nytt läsår till hösten.

Imorgon är det dags för vår somrigaste helg av dem alla med sill, grill, jordgubbar och allt som hör till. Underbart är det helt enkelt att njuta av allt detta, sen att man vinner i allt från kubb till fia det är ju sådant man får stå ut med, men okej. Det skulle komma några skurar under dagen men "inte är vi gjorda av socker, inte är vi gjorda av salt, och smälter vi lite så inte smälter vi allt".

En riktigt trevlig midsommar önskar jag er alla!

4 kommentarer:

Admin sa...

Ha ett jätteskönt sommarlov och GLAD MIDSOMMAR! kram

Åsa sa...

Tack! Hoppas att ni får lika mysig helg som vi =)KRAM

Mija sa...

Trevlig midsommar!

Åsa sa...

Mija: Detsamma på dig, det är så roligt att kunna läsa din blogg igen.