måndag 30 mars 2009

Vita spöken på gården?!?

Nu är det dags, vi har inte längre någon dusch i lägenheten utan får använda den i källaren. Det är helt okey eftersom den är betydligt trevligare och bättre på alla vis. Men man funderar ju vad folk tror när man skenar runt i morgonrocken i arla morgonstund. Men det rör sig bara om någon månad, sen kan vi ta trappan inomhus. Nästa stora händelse i reparationssvängen sker när vår tvåa blir till en etta med kök, men den dagen den sorgen.

Imorgon skall jag ta mig en tur till Hudiksvall och hälsa på en av mina elever som är hos Jan-Olov Persson på praktik, då skall jag nog passa på att klappa på några fina nordsvenskar. Kanske till och med "kungen" då syftar jag alltså på Järvsöfaks. Jag skall naturligtvis försöka komma ihåg min kamera och få med mig lite ögongodis hem.

Inga kommentarer: