söndag 8 mars 2009

Fint främmande

Idag fick vi fint främmande, av Herman med familj. Och att man går in i sig själv när man yogar den saken är säker, jag hörde inte ett skvatt av Beates och Jannes rop utifrån hallen, cirka tre meter bort. Men jag vaknade till när Janne tornade upp sig ovanför mig. De var ute och tog sig en liten rundtur tillsammans med Herman. Våra katter satt i fönstret och gjorde nöss (en nos, flera nöss) utrustade med en likadan svans som katten på Tudorbatterierna har, alltså en mycket yvig svans, men spännande var det att kolla in hunden på gården.

Herman är en glad och yster vovve som gärna umgås med andra, oavsett det är folk, hundar, katter eller hästar.

3 kommentarer:

Admin sa...

Fin hund! Men snälla nån, va snö ni har! Kram!

Goldie2012 sa...

Hej! Fann din sida på TopBlogArea.se, och jag är oxå en inbiten hästgalen tjej som älskar travhästar, har 3 stk själv. Välkommen att besöka min sida om du vill:www.nogg.se/pepita
Tycker du har en spännande vardag.

Åsa sa...

Malée: Visst har vi mycket av den vita varan och lite till skall vi få, men det är helt ok, bara man inte hár den där den inte ska vara. Så olika det kan vara har inte ni tokvarmt just nu?

Mai-Britt: Hej, tittade in till dig på bloggen. Det är jätteroligt att träffa likasinnade runt om i Sverige, och vem vet, en dag kanske vi träffas på någon travbana.