måndag 2 mars 2009

Javisst ja...


















Idag kom jag plötsligt ihåg att jag har en kamera och att världen omkring mig är makalöst vacker ibland. Tog genast fram kameran och förevigade den vackra himlen som skvallrar om att våren är på väg.

Det var ju tur att jag kom på det här med kameran innan det bär av till Wångens travskola. Där finns det säkert många intressanta, roliga och trevliga saker att knäppa kort på, bland annat Esterias barnbarn. Vi skall dessutom göra ett litet besök i Åre, få se om det kan bli några kort därifrån med.


4 kommentarer:

Brita sa...

Underbara bilder! Tack för dem. När jag tittar ut just nu är det bara snö, mera snö och åter lite mera snö. Vart tog sanden och solen, thailandskänslan vägen? Den har bara backat in i minnet. Svårt att hålla känslan kvar i dessa snödrivor. Nu vill jag ha vårsol.
Kramar från Svärdsjö

Admin sa...

Va vackert det är... på håll. Kram!

Anonym sa...

Fina foton!

Åsa sa...

Javisst bor vi ett ett land med många vackra sídor, men det finns det på andra ställen med, Thailand till exempel. Jag tror att det bara gäller att verkligen se dom. Ha det bra allihop och många kramar.