torsdag 19 februari 2009

Vårkänslorna kommer på bred front

Vårsolen skiner och gör att ljuset formligen slår emot en när man går ut. Det är så underbart att man bara vill sjunga, fast jag lovar att hålla det inom duschen, för allas bästa. Det bådar gott inför morgondagen då vi i arbetslaget skall ha fest. Det blir en fest i annan stil jämfört med travgalan förra helgen, detta blir en fest med klädsel, bekväma, oömma och varma kläder. Det blir jätteskönt,då jag fick min beskärda del av nylonstrumpor och högklackat förrra veckan eftersom jag behöll klädseln heeela helgen. Nu åker långkalsonger och raggsockor på. Vi skall nämligen vara ute och idka friluftsliv först en stund innan vi går in och äter och myser, det skall bli väldigt roligt.

Men det är bara början av en härlig helg som dessutom följs av en veckas sportlov =) Och om ni funderar hur det gick med min reseförsäkring som Fritidsresor ville ha betalt för så blev kontentan av det hela att det var bara för mig att riva kravet, och det gjorde jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fest prisse!
Och nu blir det till att sporta då på lovet, Hi Hi!
Har du börjat snabb jobba, eller kört nått provlopp, snart är det premiär!!

Åsa sa...

Nej, vi har inte börjat snabbjobba, vi ligger mer än lovligt lågt. Vem vet en vacker dag är det kanske dags.