onsdag 18 februari 2009

Thailand aktuellt igen

Tänka sig, jag hade gjort bokslut med min Thailandsresa för länge sedan. Jag menar, jag har ju varit hemma i över en månad. Mina minnen och alla kort och sådant är ju naturligtvis kvar och kommer inte att blekna i första taget. Döm då om min förvåning när det idag!!! damp ner en räkning från Fritidsresor i min postlåda. Dom vill ha betalt för den reseförsäkring jag tog innan jag gav mig av, och den betalade jag när jag hämtade biljetten (lovar). Fast jag hade en liten fundering redan tidigare att något liknande kunde inträffa, resebyrån där jag köpte min resa har nämligen gått i konkurs sedan jag kom hem. Men jag får väl slå Fritidsresor en signal imorgon och reda ut det hela, för eftersom jag betalade med kort så finns det ju kontoutdrag kvar hos banken. Ärligt talat så har jag dom inte kvittona kvar eftersom jag tyckte det var över när jag kom hem igen och förpassade dessa till pappersinsamlingen.
Men nu har jag pysslat färdigt för idag, nu väntar några timmars avkoppling i källaren, så vi tar itu med det imorgon.


2 kommentarer:

Admin sa...

Hoppas du kan påvisa att du betalat! Jag håller tummarna att det inte ska strula till sig. Vilken resebyrå har gått i kk?

Kram

Åsa sa...

Det är lugna gatan, det var bara att ringa och berätta vad som hänt och sedan var allt ok. Det är Stingresor som gått i kk.