tisdag 3 februari 2009

Nu blir det fest!!!

Nu drar det ihop sig till Travgala i Bollnästravet och Hagmyrens region. Nej, tyvärr varken Fiffan eller jag är nominerade, men eftersom vi kanske inte blir det nästa år heller så passar jag på att åka nu ändå. Vi tanter som för ett antal år sedan frekventerade de flesta travskivor i både Bollnäs och Hudiksvall skall fara iväg samtliga, vem vet i den inramningen kanske vi blir som unga på nytt, det är inte ofta vi Bollnästanter och dito från glada Hudik kommer ihop oss nu för tiden. Men den 14 februari, på självaste "Alla hjärtans dag" är det dags. Eftersom galan hålls i Hudiksvall så äntrar vi bussen (förhoppningsvis går det buss) för vidare transport norrut, sedan sker samma procedur senare framåt natten, fast då går färden söderut och matsäcken kommer då till sin rätt.

Oj, vad skoj =)

2 kommentarer:

Brita sa...

Jag är övertygad om att ni får det trevligt. Jag väntar på en inbjudan till Bollnästravet med elefantritt. Vem vet om inte jag också i så fall skulle våga mig på att rida. Men jag har suttit på hästryggen en gång i mitt liv, och det var väldigt högt och läskigt, tyckte jag. Men fest gillar jag.....
Kram

Admin sa...

Är ni inte nominerade, skandal! ;-) Jag är säker på att du iaf är nominerad till trav-party-prinsessa!

Ha så kul, Kram!