onsdag 1 augusti 2007

Dagen före den stora dagen

Imorgon mina vänner är det dags, då skall lilla Fiffin och jag se om fotvård och tofflor har gjort någon skillnad. Vi skall ta oss några repor på travbanans rakbana för att se Fiffins status, vem vet, vi kanske närmar oss anmälan. Vi skall även prova lite annan utrustning få se hur det hela faller ut.

Och det är inte nog med det, imorgon skall jag även genomgå en bloggskola, och lära mig hur man sätter in bilder. Åh vad roligt det skall bli, tänk att man har så skickliga vänner som kan det här och som dessutom är så snälla att de ställer upp och lär mig detta. Jag kan lova att det kostar kanske både tålamod och annat, jag är kanske inte den lugnaste eleven. Tack Britt-Marie för att du finns och förgyller mitt liv och då inte minst min blogg.

2 kommentarer:

Emma sa...

Lycka till med pållen och din bloggskola. Det var när jag läste din blogg jag blev inspirerad att starta en egen.

ha en bra dag Emma

Åsa sa...

Emma: Vad roligt att man kan vara till inspiration åt någon, hoppas du får roligt med din blogg. Jag kommer i alla fall att hälsa på. Ha en trevlig helg!