tisdag 2 september 2008

Nytt hopp igen

Nyss hemkommen från travbanan och ett av Fiffans träningspass är jag återigen nöjd och glad, idag hade jag återigen en mycket behaglig häst. Hon visade sig från sin allra bästa sida och vi hade en trevlig kväll. Det känns bra för min del för då kan jag fortsätta med travet och hoppas på en liten extrainkomst därifrån, annars kanske jag tvingats försöka tjäna lite extra som exempelvis fotograf. Och en titt på några av helgens alster så är nog det tur eller vad tror ni...














Det känns normalt svårt att tjäna pengar på trav men jämfört med en del saker så kan det nog kännas rätt okej ändå =)


4 kommentarer:

Admin sa...

Hihihahahoho - men det är ju konstnärliga bilder! Kram

Åsa sa...

Om man ser foto som konst så kanske...Vi har ju bland annat Picasso som införde ett nytänkande inom konsten =)

Boel sa...

Ha ha ha, du kan ha en utställning, fylla väggarna i ett galleri. Det är faktiskt en ganska rolig idé.

Åsa sa...

Ja, man vet aldrig. Det vackra/intressanta sitter ju i betraktarens ögon. =)