lördag 13 september 2008

En spännande och rolig dag

Idag ligger en spännande och rolig dag framför mig. Jag skall träffa mina kära gamla klasskamrater från grundskolan och spela lite brännboll, med betoning på lite, med tanke på träningsvärken för fem år sedan :-). Sedan fortsätter vi ikväll med mat dans och en hel del prat och skratt.

Under tiden jag hjälper mina klasskompisar i 9A att bärga segern i brännbollsturneringen så kommer ett gäng Bollnäshästar att tävla om rätt mycket pengar i travets elitserie på Skellefteåtravet. Devileye och Nobless Amok (V-75-1), Laura Frontline (V-75-2), Staro After Eight, Logan Frontline, Kick Party och Simb Mark(V-75-5), First Chill (V-75-6) samt Helene T.S. , Perle Dínverne och Inlines i ramlopp. Jag håller tummarna för att en stor del av prispengarna hamnar hos Bollnäshästarna.

Jag önskar alla Bollnäshästar god tur i Skellefteå idag!

Inga kommentarer: