lördag 27 september 2008

Någon som vet hur/om man klonar sig?

Här sitter jag hemma vid datorn och "finns till hands", vilket så småningom utmynnar i en något snabbare takt när det kommer till renovering av vårt hus. Medan pågår en unghästutställning på Bollnäs travbana anordnad av Sleipner. Där deltar Fiffans gudmor med sin avkomma som vi var och tittade på när vi tillbringade fjolårets semester i Värmland. Jag är dessutom förtjust i hennes fader Mörtved Jerkeld som jag träffat på Hagmyrens travbana där han charmade mig totalt, sedan är mitt hjärta förlorat. Jag brukar vara på dessa tillställningar och ha trevligt, men idag får jag alltså snällt stanna hemma.

Men när det drar ihop sig till eftermiddag så får jag ialla fall titta på V-75 på televisionen med bland andra Kick Back och Kick Party som ni kan läsa om på ATG. Det är en del fler ekipage från vår region med idag så bänkar oss vid TV:n och håller tummarna allt vad vi orkar och en del till.

Inga kommentarer: