tisdag 4 september 2007

Liten blir stor

Ordlös onsdag-full av bilder, besök Nejma i Marocko

26 kommentarer:

Mildamakter sa...

Åhhhh så ljuvligt söta!

Anonym sa...

Söta må de vara, men jag gillar inte katter. De skiter ner hela tomten för mig...

Kent Filppu sa...

Såna söta ögon är svåra att säga nej till även på katter.

Åsa sa...

Mildamakter: Ja visst är dom söta, men också ack så livliga.

Guava: Jag hoppas dom är vilda, annars är jag ledsen att dina grannar inte är mer mån om grannskapet.Men prova att lägga ut apelsinskal för det skyr dom, och det är ganska enkelt, lycka till.

Kent filppu: Ögon kan man vara svag för , men det finns en hel del pillimariskt i dessa med, fulla av bus.

Admin sa...

Oh va söta, villa ha - vill ha - vill haaaa!

Anonym sa...

va söta kattungar!! :)

Thomas & Jenny sa...

Vilka söta små busfrön...
Vill också ha!!/jenny

Anonym sa...

Himkla sota! jag har aldrig varit fortjust i katter, men vi har tagit hand om 2 katter som fick sin mamma overkord av en bil. De ar himla sota!

Anonym sa...

Synd bara att dom växer så fort. Gillar heller inte lösspringade katter som sitter vid vår damm och lurpassar på fåglarna som badar i vår damm. Ska prova apelsinskal.

Åsa sa...

Maleé, Nawiie, Thomas & Jenny:Söta och oemotståndliga, men som tröst kan jag säga att trasiga blomkrukor och nedrivna gardiner inte är lika sött. Men ni är välkomna att hälsa på och gosa när ni vill.

Åsa sa...

Härensjö:Härligt att höra att du ändrat dig och upptäckt det mysiga med katter, ha det så bra med dina katter.

Marianne:Lycka till med apelsinskalen:-)

Nässelblom och choklad sa...

Söta, söta - vad kan man annars säga om de små busungarna...

Anonym sa...

Ljuvligt oemotståndligt söta. Här är vi allergiska.

Anonym sa...

Jag trillar av stolen så söta de är!

Pumita sa...

Jag som jämt tjatar om att jag inte är så förtjust i katter... jag smälter!

Åsa sa...

Nässelblom &choklad, Nicoline, sigrinn, Pumita: Dom små liven är så söta att man nästan börjar få en liten förståelse för kvinnan i Amerika som plastikopererar sig för att bli lik en katt.

Boel sa...

Vilka små vilda sötnosar. De ser vilda ut i blicken. Sånt gillar jag. Jag ser lite vild ut i blicken själv. Och så tycks vi ha ett gemensamt intresse. De däringa stora vackra djuren som även dom är halvvilda hur tama de än blir. Jag är fullständigt besatt.

Anonym sa...

Åh hjälp, så söta.

Nejma sa...

Jösses, så sött! Men egentligen gillar jag inte katter, annat än på bild. Tycker dom är lite lömska och är glad så länge dom håller sej på minst en armlängds avstånd.

Sara sa...

Kära nan! Jag smälter!

Anonym sa...

Går det bra med apelsinmarmelad?

Annars får jag väl svänga förbi marknaden i kväll...

Åsa sa...

Boella:Om du är lik en kattunge är de bara att gratulera dina närmaste, en gosig rolig och söt liten människa.

Helena: Ja, eller hur!

Nejma: Ja, bild är bra på katter, det blir mindre stökigt.

Sara: Dom har gärna en sån inverkan på en.

Guava:Fniss, ja marmelad kanske funkar lika bra, ser fram emot nya forskningsrön på den fronten. Lycka till!

Boel sa...

Hi hi, nej jag är inte såå lik en kattunge, bara lite vild i blicken. Och absolut inte gosig. Nu har jag inte tid att skriva mer. Nu ska jag läsa om dina hästapållar.

Boel sa...

...och nu har jag läst. Inte allt men en del. Jag ska inte snöa in här. Men jag har tre travare, sådana som ja aldrig blev något och har räddat dem till en efterkarriär. En kallis dvs dölehäst, samt en äldre dam som är lik dina på någe vis och som i sin ungdom sprang in en del pengar och en hotsytotsy som tror han är kungen av alla ridhästar i världen, fast han är född amerikanskt varmblodig travare. Honom rider jag mest. Han är min. Bara min. Ja, ursäkta jag blir lite hagalen. Och så fotar du moln också. Ja, vi hästfolk kanske är drömmare?

Anonym sa...

Kan bara meddela att marmelad är inte något jag rekommenderar mot kattskit.

Om du vill veta varför så titta in hos mig.

Anna-Eva sa...

Så söta så man tuppar av :)