torsdag 12 juli 2007

Vad är väl en blogg utan bilder?

Jo, det här är en blogg utan bilder. Det var tänkt att detta inlägg skulle prydas av vackra bilder på Cizzi på kollo. Dessvärre saknar hennes matte kunskaperna som behövs för att flytta bilderna från den idag nyinköpta digitalkameran till sin blogg, jag kan tillägga att dylika upptäkter en kväll när affären som sålde kameran och där en god vän till mig arbetar har stängtdet är tämligen tålamodsprövande.
Det är förmodligen tålamodsprävande för min kära väninna som kan det här med bloggning med eftersom jag ringer till henne, och alla känner väl till hur bra det är att förklara såna här saker på telefon. Ja, just det inte särskilt bra alls.

Nåja, bloggar utan bilder är som kärlek utan kyssar, men det finns gott om folk som dricker kaffe utan grädde, så håll tillgodo en stund till. Den som väntar på något gott...

1 kommentar:

Admin sa...

Nej då, det är inte jobbigt alls. Synd bara att jag inte kunde lotsa dig rätt över telefonen! Ha så kul på semstern nu! Kram!