lördag 7 juli 2007

Den stora darren

Sitter nu här tre timmar innan den stora händelsen, mat är inte att tänka på, däremot ett evigt vandrande runt runt. Det känns som Per Gessle sjunger "Så kommer alla känslorna på en och samma gång". Det brukar inte kännas så här innan jag åker på trav hemma i Bollnäs, jag undrar vad det kan bero på? Som tur är vet jag att jag har många kamrater på travet som eventuellt kan lugna ner mig, vi har varit i samma situation tillsammans i över tjugo år (nu tänker jag mest på Cizzis gudmor). Regnet det öser ner och har så gjort i över två dagar, så man kan ialla fall slippa gräma sig över att man inte sitter i någon stuga på semester utan trampar omkring hemma i gamla hjulspår.

Nej nu skall jag ta en sista kopp kaffe sen är det dags, nu kör vi!

3 kommentarer:

Admin sa...

LYCKA TILL!

Rose-Marie sa...

Kul, tänk att du oxå bloggar nuförtiden, det verkar som alla gör det nu. Jag har lagt in dig bland favoriter så jag kan kolla lite då och då. Tack för hjälpen i kiosken senast oxå.

Åsa sa...

maleé: Tack, det behövs.
rose-marie: Kul att höra ifrån dig.