torsdag 12 augusti 2010

Snart alvar igen

Nu börjar slutet för min sista sommarlovsvecka att närma sig. Det har varit en hektisk vecka, lunchtrav i Rättvik med Beate i måndags, provtagning och date med min sjukgymnast/personlige tränare i tisdags, fönsterputsning och storstädning på onsdagen. Idag var jag och min kära kusin Eva iväg och inhandlade lite perenner till trädgården, jag kom hem med ett gäng flox, eftersom det är ont om växter som blommar just nu i trädgården samt två nejlikor som blir början på en blommande liten stenmur (kanske) ifall myrorna tillåter det. Dessutom föll jag pladask för en väldigt vacker hortensia som fick följa med mig hem och skänka mig glädje med sin prakt.

Imorgon är det dags för lunchtrav på hemmaplan samt middag med storasyster Anne och mor.

2 kommentarer:

Admin sa...

Visst går tiden löjligt fort nu? Kram

Åsa sa...

Du har så rätt, men man får väl trösta sig med att tiden går fort när man har roligt så det är väl så vi har =)