söndag 15 augusti 2010

Kärlek funnen

Är den inte vacker? Den stod där på blomsteraffären då jag var för att inhandla flox till min trädgård för att fylla ut blomningstiden. Och jag stannade och kunde inte gå därifrån utan denna vackra hortensia, så nu bor den hemma hos mig och gläder mig ofta och mycket.

I övrigt så är det nu en dag kvar av sommarlovet innan vardagen kommer till oss igen, men jag lovar att delar av min kropp är tacksamma att återgå till vardagen och dess rutiner igen. Sen har vi ju laddat upp med luktärtor som kommer att plockas in för att dofta gott och vara fina.

Det är inte bara arbetet som startar till veckan, nej, nu kör vattengymnastiken igång igen, härligt. Ögonfransar och bryn är färgade, klipptid bokad till veckan, tid för linser även det till veckan sen är det bara ett besök hos någon manufakturaffär för lite höstkläder, sen kör vi.

1 kommentar:

Mia sa...

Hejsan!
Ja nu börjar åter igen arbetsåret, och du har väl haft en kanon sommar ser det utsom :-)