måndag 30 augusti 2010

Ännu en härlig kväll på Bollnästravet

En trevlig kväll med väldigt fina hästar och goda vänner, vad mer kan man begära när man är en äkta travnörd =). Örjan inledde dagen med ett äkta hat-trick, vinst i lopp 1,2 och tre. I lopp fyra så blev det en andraplats med Bebbans tillbakaflyttade Örbäckens Molle, som nu är tillbaka på Bollefjällets baksida efter en sejour hos Claes Svensson. Jag fick en bild av de två vinterkompisarna efter loppet.
Men kvällens behållning var nog ändå kvällens kelstund med Orecchietti, en ungdom som är både snygg, snabb och otroligt snäll, dessutom begåvad med en snäll och trevlig skötare som bjuder på sin skyddsling Ja, jag frågade om jag fick klappa hästen, och det fick jag, vad gäller vissa saker så kanske jag inte riktigt blivit vuxen, men det bjuder jag på.
Starten, nummer tre är Orecchietti och Örjan.
På väg in efter vinsten.

En bild på kelgrisen i boxen, bilden gör honom inte alls rättvisa, men faktiskt fanns det viktigare saker på agendan just då än snygga bilder.

Inga kommentarer: