fredag 22 januari 2010

Oj, vad enkelt allt blev

I torsdags så debuterade Fiffan i monte, med den äran. Hon skötte sig utomordentligt under Saras erfarna händer. Att jag inte provat detta tidigare, hur svårt kan det vara? Jämfört med vagn så var detta busenkelt, inga remmar och för Fiffans del inga skalmar att lägga sig emot och ingen vagn att fästa bakpå transporten. Det jag hade med mig i form av utrustning begränsade sig till några skydd och ett huvudlag, det känns som det är något jag kan leva med =). Jag ser redan fram emot nästa torsdag. Dessutom blev detta billigare för mig som hästägare, jag menar att jag lämnade Fiffan i träning, vilket ju inte lyckades så bra, men nu tränar ju Sara henne ändå, fiffigt =).

Vilket som är dagens glada det hoppas jag framgår av detta inlägg.

2 kommentarer:

Brita sa...

Njut på så här på fredag! Kul när man går utanför ramarna och hittar en annan vinkel på saker och ting!

Mija sa...

Ha Ha du har hittat den perfekta lösningen :)))))