torsdag 6 mars 2008

Vårvindar friska...

Oj, vad det blåser, jag har hämtat hinkar (hästarnas vatten och lunch) runt halva grannskapet, men tro det eller ej, jag hittade dem alla. Här flyter livet på som vanligt, Lisen är kvar även denna vecka men åker snart hem. Fiffin har träffat sin massör, tyvärr träffade hon nästan honom med några hårda bakhovar, men han klarade sig undan med hälsan i behåll och utan blessyrer.

Min kära sambo flackar och far lite för tillfället, ena veckan Gagnef och nästa Milano och jag har börjat läsa specialpedagogik samtidigt som jag jobbar, men bara vi landat på plats i hemmet igen så är det färdigt för vår lilla starthäst, då skruvar vi upp träningen en tid , få se om det har önskad effekt. I år planerar vi att komma till start kanske redan till försommaren om vi sköter våra kort rätt och turen är med oss.

Är ni otåliga i väntan på vårens fågelkonserter så prova att gå in på denna plats och njut av fågelsång när ni vill.

Inga kommentarer: