söndag 30 mars 2008

Björnen sover, björnen sover, INTE

Idag hände det, jag och min kära sambo var ute och åkte efter en skogsbilväg, och jag lovar har jag vetat vilket väglag som rådde har vi aldrig åkt in. Men det var mer än mödan värt, rätt vad det var så kom han lommande efter vägen cirka trettio meter framför oss. En nyvaken bamse med ljusbrun päls, jag hoppades han skulle komma närmare oss men tyvärr så vek han av in i skogen. VI HAR SETT EN BJÖRN!!! Jag trodde aldrig att jag skulle få se en livs levande björn i sitt rätta element, men nu har jag gjort det. Om ni tittar lite i snökanten lite till höger nästan i mitten på bilden så syns han där.

Stora fötter hade han killen vi mötte i skogen.

2 kommentarer:

Admin sa...

Jag titar och tittar men ser honom inte. Wow va häftigt att sett björn - jag blir avundsjuk, Ging med!

Åsa sa...

Ja, det blev inget pangkort direkt. Å ska jag vara ärlig så gick det väldigt fort och efteråt vet man inte riktigt om det har hänt, fast det har det ju och jag är glad för det =)