måndag 31 mars 2008

Tror jag fick lite björnfrossa

Uppenbarligen så blev jag en aning förvirrad och kanske fick jag en liten släng av björnfrossa. Jag glömde ju att berätta hur lördagens jobb med Fiffi gick, fast å andra sidan kan det vara lika bra så. Jag nöjer mig med att säga tappsko, blånagel och en lätt sömstucken häst, det betyder att matten var halt och en aning förtörnad och att det inte blev fullt ut med Fiffins jobb på rakbanan. Tre skor på fyra fötter är ingen hit. Men på onsdag tar vi nya tag igen =)

Den här lilla filuren kom i alla fall och lyste upp vår tillvaro i lördags, det var årets första.


I övrigt så börjar det bli riktigt drägligt att finnas till nu igen och alla djuren börjar få ungar. Vi var och tittade på Beates föl i söndags (strax innan vi så nallen), hon har ett finskt sto efter Super Arnie som heter Silvia E. och har gått en 13 tid. Det är en mycket trevlig märr som fått en väldigt kavat dotter som inte räds mycket här i världen. Åh, vad jag längtar till det är vår tur.


Nu har jag inte tid att skriva mer för jag måste försöka få till bilden på nallen lite bättre och större. Dessutom är det premiärkväll på Bollnästravet imorgon tisdag, ännu ett vårtecken.

Inga kommentarer: