lördag 17 november 2007

Lördag hela veckan...

Lördagar är allt bra härliga dagar då man hinner både göra roliga saker och ändå göra någon form av nytta. Idag har jag och Emelie (min arbetskompis) varit och tittat på tre av våra elever när dom tävlade i skol SM, träffat folk och fikat. Sedan följde Emelie med mig när jag hämtade pengar och tittade på skor, lyckliga mig hittade exakt dom skorna som jag ville ha, Dr. Martin skor. Inte nog med att mina skor fanns, dom hade bara tre par, varav ett par satt som gjutna på just mina fötter och som grädde på moset var dom nedsatta till halva priset. Ibland är det nästan onödigt bra =)

Sedan har jag putsat fönster vilket i och för sig inte är så roligt, men det syns verkligen att man gör något, och snart kommer dom underbara adventljusstakarna. Hann även med en ordentlig träning under eftermiddagen. Nu skall jag lägga mig med katterna på sängen en stund efter det väntar glögg och pepparkakor. Har haft en underbar dag idag, och den är inte slut ännu. Hoppas ni mina vänner har det lika underbart.

Inga kommentarer: