söndag 11 november 2007

Från gammal till mindre gammal

Detta är min gamla trotjänare, även kallad "fyra nyanser av röd". Och i tisdags så skildes våra vägar, men han bor inte så långt bort, ca: 2 km. Där kommer han att roa en kille modell yngre och spinna fram på en åker och behandlas som den rallybil han egentligen är.


I tisdags var jag och hämtade min nya bil och i helgen var det dags att göra några smärre justeringar samt att byta till vinterdäck. Och här ovan ser ni min nya bil, som är en vacker vit fransman, med motorvärmare och dragkrok. Vad mer behöver man... Vinka gärna om ni ser oss efter vägen =)

3 kommentarer:

Admin sa...

Vilken fin bil! Mycket svårare att känna igen, den är inte lika "speciell" som trotjänaren :-)

Kommer du körande häråt lovar jag att vinka som bara attan! Kram

Anonym sa...

Hej!

Vilken fantastiskt härlig fransman! De brukar ju vara både snygga och starka! ;)

Hälsningar
Susanne (salina)

Åsa sa...

Maleé; Visst är den vit och fin min nya bil, men jag tror den får vara hemma ifall jag kommer till Thailand, men jag kan cykla och vinka samtidigt, gå och vinka med förresten.

Salina: Fransmän är ju något extra, tror den här klarar 3 140 med, kanske Harper Hanovers till våren=)