fredag 23 november 2007

Den vackraste vy jag vet.

Detta är Fiffis fina bakdel, den här skall vi bygga ut lite till i vinter. Det är inte alla damer som man vill bygga ut just den här delen på, men i det här fallet är det tanken . Den här vyn är helt underbar för mig, den skänker mig glädje, samtidigt får jag luft, en stunds eftertanke i lugn och ro. Och inte minst har jag någon att diskutera livets allvar och glädjeämnen med som aldrig säger emot utan bara funderar och håller med. Det vore alla unt och ha en så förstående vän.

Sen är det så att många fler kommer att kunna njuta av denna vy, eftersom detta är var konkurrenterna kommer att se av Cizzi Run K. =)

Nu mina vänner skall jag som just kommit hem från min varmvattengymnastik med rosor på kind ta och sätta min ner och äta lite sushi och dricka ett glas vin. Och imorgon bär det av till metropolen Gävle för att avnjuta en Brynäs vinst (hoppas jag) och ett restaurangbesök. Ha en riktigt trevlig helg.

2 kommentarer:

Admin sa...

Hellooooo! Ha en trevlig helg önskar hon som jobbat så infernaliskt att hon inte hunnit läsa bloggar på ett tag! Men nu börjar lugnet sprida sig (nästan iaf) KRAM

Åsa sa...

Hej och välkommen tillbaka, har saknat dig , fast jag förstod att du skulle vara lite upptagen med annat. Kul att det blivit lite lugnare, för mig i alla fall=)