lördag 10 juli 2010

Mot nya mål

Nu rullar vi norrut med husbilen, jag skall försöka vidga mina vyer och kunskaper. För hittills i mitt liv har jag inte kommit längre norrut än Östersund i vårt avlånga land. Men nu skall det bli andra bullar. Det är även debut för camping, även om min vän Åsa säger att detta med husbil inte riktigt räknas, eftersom man har tillgång till egen dusch och toalett. Nåja, för en ovan och för husfridens skull tror jag nog att det är bra och börja med en liten light variant.

Rapporter kommer, vartefter eller när jag kommer hem, vi får se hur jag känner.
Mot norr!!!

2 kommentarer:

Admin sa...

Va?! Är det sant? Har du inte varit norrut "pår riktigt"? Hoppas ni får en underbar, stressfri resa, kram söderifrån!

Åsa sa...

Det är eller rättare sagt var sant, men nu är det annorlunda, för nu sitter jag 7 mil norr om Lycksele.