torsdag 12 november 2009

Nu är det dags

I kväll kommer Bambi Zet, Litens nya kompis och även storasyster till våra flickor. Samtidigt skall Fiffan flytta från Peter och Katarina till Växbo och Beate. Fiffan har inte ätit hos Peter och Katarina plus att hon inte står still i boxen utan far runt som en osalig ande så vi måste avbryta hennes sejour i Freluga. Hoppas att hon äter om hon kommer till Växbo, men jag har gott hopp, jag menar, hon har ju varit där förut och det har ju funkat. Hon har i alla fall skött det här med maten i Växbo, inga hyss vid maten i alla fall.

Det kommer kort och utförligare rapport till helgen, ljuset utomhus är inte tillräckligt för fotografering så här en kulen novemberkväll.

5 kommentarer:

Admin sa...

Hon gillar nog inte Freluga! Kram från Phuket där det är kolmörkt också, fast inte ett dugg kulet.

Brita sa...

Kram också från mörkret i Svärdsjö.

Mija sa...

Hi hi en bestämd dam... Men hoppas det funkar hos Beate.
Ja jag/vi vill se flera foton, alltid kul!
Trodde du skulle klämma in nått om hållbart ;-)

Åsa sa...

Malee: Det verkar inte som Freluga var vidare populärt hos Fiffan, fast vid närmare eftertanke kanske det kanske inte är så konstigt, jag menar det är väl ingen metropol direkt. Lyllo dig som kan sitta ute på kvällen, det skulle jag också kunna tänka mig.

Brita: Hoppas du mår bra i mörkret!

Mija: Fiffan är lika bestämd som sin kära mor men hon har ju varit hos Beate förr och då har det ju funkat. Du skall veta att jag hade det hållbara i tankarna och fnissade glatt för mig själv, minnen man lever glatt på =)

Mija sa...

Fniss, jo och det roligaste är att det inte var som alla trodde....