måndag 23 november 2009

Det snurrar

I mitt huvud går allt runt som i en torktumlare, jag förstår att inredare inte skulle vara något lämpligt jobb för mig. Det är en miljon (känns det som) småsaker som vi inte tänk på och som ska till innan det blir någon ordning på torpet. Handdukshängare, besticklådor, toalettpppershållare, hängare till pannlapparna...listan kan göras oändlig, saker man bara tar för givet och inte tänker på att det bör finnas. Jag beundrar människor som fixar sådant på en gång (sträck på dig B-M) det blir liksom färre svängar till affären om man arbetar efter den metoden, men alltid lär man sig något.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, jag har några besticklådor som väntar med att fyllas med bestick tagna ur min nya favorit, diskmaskinen.

2 kommentarer:

Admin sa...

Jag sträcker på mig ;-) Lycka till!

Brita sa...

Hjälp Åsa! Jag hittar inte receptet på lingonglögg. Ligger kvar i gamla datorn (sådant vi inte hunnit föra över)