torsdag 15 oktober 2009

Snart är vi golvade...

Det går framåt med köket i rekordfart, snart är golvet på plats. Köket sitter nu där det ska, men ändå känns det såååå långt kvar, elektriker, kakel, lister, ja det känns som listan ännu är lång och jag är sannerligen otålig

Inte nog med denna spänning i mitt liv, på lördag så skall Fiffan gå ett provlopp, det har vi inte gjort på väldigt länge så det är aningen pirrigt. Inte för att jag är orolig att hon på något sätt missköter sig, men hur kommer hon att se ut!?! Men det skall bli väldigt roligt, detta är en bit i mitt liv som jag saknat oerhört mycket, men på lördag får jag den tillbaka. Förrutom oss så kommer så gott som hela stallet att fyllas av våra vänner vi delar vårt stall med, det skall bli så skoj =)

2 kommentarer:

Mija sa...

Vad det blir fint och det går framåt, när beräknar ni flytta in?
Spännde med provlopp, flera år sedan för mig :-(
Ha en myshelg!

Åsa sa...

Vi har sagt att vi skall fira jul i vårt nya kök, ingen jäkt och ingen stress. Nej då är jag allt pirrigare inför provloppet, inte för att något skall gå snett, utan bara ändå liksom