måndag 5 oktober 2009

Det närmar sig...

Nu är köket på gång, två flinka pojkar har varit här idag och när jag kom hem från jobbet var detta vad jag såg.














Nu börjar man få en riktig känsla av hur det kommer att bli, och jag tror det kommer att bli bra, inte så stort, men bra. Brevid spisen får jag ett litet kryddskåp man kan dra ut, vilket innebär att jag inte kommer att behöva ta fram ett antal kryddburkar innan jag hittar det jag söker och sedan återställa alla burkar jag inte behövde. Detsamma gäller skafferiet, som också är av "utdragsmodell", min förhoppning är att man inte längre skall behöva stora skafferistädningar då man finner saker som våffelsmet och andra varor man inte hade en aning om att man hade och som datumet gått ut på för ett tag sedan,nej, slut på dylika fynd.

3 kommentarer:

Admin sa...

Oooh va snyggt det blir, och dessutom praktiskt. Nya kök har så många smarta lösningar.

Åsa sa...

Malee: Ja visst blir det bra, men det här praktiska det tror jag kommit till oss med åren. Kan det vara det som kallas livserfarenhet, för vad jag kommer ihåg så var jag inte fullt så praktisk i unga år.

Stefan sa...

Det e så att man inte känner igen sig! Fast det e ju nåt är sen man var in där men de e ett bra hus!!