fredag 29 februari 2008

Grillkorv, choklad, limpsmörgåsar och apelsiner

Nu är det sista dagen på årets sportlov, men vi hinner bara vara i skolan i tre veckor innan det är dags för påsklov, ibland har man det nästan onödigt bra som lärare. Men, a girl got to do what a girl got to do =).

Det har varit en trevlig vecka, förutom att umgås med djuren och ta vara på solen så har jag hunnit plugga lite pedagogik samt sist men inte minst, hälsat på mina goda vänner i Hudiksvall.
Jag har många goda vänner i Hudik efter min tid som ung handbollsspelare med Ryon Cup som en stor händelse varje år, sedan har dom en travbana i staden. Jag har varit på otaliga Travskivor (och andra skivor med) i Hudik, jag har dessutom jobbat i travstall hos Ulf Larsson och bott i staden en sommar. Så nu åker jag hit varje sportlov och hälsar på, även om jag åker hit många andra gånger med, trevligt är det att träffas i alla fall.

Ikväll skall vår nya bastu invigas och imorgon är det dags att lufta vår springare igen.

2 kommentarer:

Admin sa...

VA - är bastun klar?! Jag kommer!

Åsa sa...

Ja, och nu är den provbastad med, men tyvärr är inte resten klart än så vi dushar uppe, men det är på gång.