lördag 2 oktober 2010

Nu tar vi in hästarna i huset

Min kära sambo har hittat något som gladde mig väldigt mycket. En gång för cirka tio år sedan så såg jag en bård och föll pladask för denna så jag köpte så det skulle räcka till ett rum. Men efter våra flyttar och lagring av saker så hittade jag den inte längre till min stora sorg, men sambon fann den förra veckan så nu håller jag noga reda på den. Jag skall erkänna att jag fått utstå en hel del gliringar för denna bård, en del säger att den är för barn, men kan jag rå för att jag har ett ungt sinne, eller...Dessutom hittade jag den på en vägg när vi var i Malmö, nämligen på stallfiketJägersro.

Jag tycker den är fin och tänker nog ha den i kontoret en vacker dag och njuta av den när jag bokför.

Annars håller jag så smått på att hämta mig från en mer än lovligt efterhängsen förkylning Men nu skall jag nog mota bort den genom att låta den följa med och sprida ut dynga i trädgården, få se om den vill vara kvar så länge då. Eftermiddagen ämnar jag tillbringa framför tv:n och titta på trav och sura lite för att jag är hemma och inte på Solvalla, därför skall jag nog få något gott till tröst framför tv:n.

2 kommentarer:

Admin sa...

Tycker den passar dig alleles utmärkt! Andra får ha vad andra vill ha - du ska ha hästar - så det så! Kram!

Åsa sa...

Tänk att du är så ung i sinnet du med, kram!