söndag 19 september 2010

I väntan på mat

Sitter här i lägenheten och tittar längtansfullt ut på gården, jag väntar på en pizza som skall komma, strax hoppas jag. Det blev en lång kväll igår på kräftskivan, men tiden går fort när man har roligt och det hade vi vill jag lova. Kräftor och annat smått och gott, prat, skratt, dans och annat trevligt, väldigt skoj =).

Idag har jag tillbringat dagen på Bollnästravet och sett Janne Schön bli mr.100%, två uppsittningar och två vinster. Första vinsten med Tanja och Östmans Jerns Wilmer som gjorde ett fint lopp och vann säkert och sedan med egna Torinos Mali som även hon tog en säker seger. Stort grattis till vinnarna.

Jag undrar vilka andra vinnare vi får idag när valet är genomfört, om det blir Alliansen eller de Rödgröna. Det blir spännande, jag har i alla fall gjort vad jag kunnat och röstat. Kvällen kommer nog att innehålla en del zappande mellan kanalerna för jag orkar nog inte följ valvakorna hela tiden men ändå vill jag veta.

Inga kommentarer: