måndag 31 augusti 2009

Fredagsfest i Sundsvall

Fredagen bjöd på fest och glada miner i Sundsvall. Kick Party höll sig på benen hela loppet och tog hem en säker seger, grattis och grattis önskar vi alla i kretsen runt om. Glädjen stod högt i tak, det var alla värda. Fredagskvällen tillbringade vi på stallbacken och minglade runt och träffade folk som man inte träffar så ofta, det är en oerhört trevlig sysselsättning. Äta, titta på trav och träffa trevliga människor, allt samtidigt liksom. Det blev en tidig kväll, allt för att ladda inför lördagens bravader, inte minst för en redig hotellfrukost. Jag vet inte vad det är med hotellfrukostar, jag som normalt inte är någon frukostätare och aldrig har varit, stortrivs när jag får hugga in ohämmat på en rejäl hotellfrukost. Kanske beror det på att jag oftast under hotellvistelser även har lite sovmorgon och att jag varken behöver laga eller ta reda på efter mig.

Inga kommentarer: