tisdag 18 augusti 2009

Nu börjar det likna något...

Nu känns det som livet börjar bli som vanligt igen, idag så startade varmvattengymnastiken igen. Det är underligt vad kroppen kan stelna till under bara några futtiga sommarmånader, jag tror nog att man kan säga utan att ljuga att det behövs lite gymnastik. Jag har dessutom köpt ett träningskort i bassängen (jo, man kan köpa träningskort på sjukhuset, och då behövs ingen remiss ifall sjukgymnasten gör den bedömningen) så nu i höst kommer jag att kunna gymnastisera i varmvatten två gånger i veckan, akta er vad jag skall bli smidig.

På lördag, förutsatt att vi får besök av hovslagaren, så skall vi prova Fiffan på rakbanan, för första gången på ett år. Gissa om det skall bli spännande och ROLIGT. Det är nog bara att inse att mitt vardagliga liv kanske inte är så illa, det känns inte så...

Inga kommentarer: