måndag 17 augusti 2009

Tillbaka i selen

Nu är det inte bara Fiffan som är tillbaka i selen utan så även jag, Fiffan tycker det är jätteroligt och jag tycker kanske inte att det är fullt lika roligt. Men jag kommer nog snart in i gängorna igen. Under tiden så får jag trösta mig med den enormt fina bruksnordsvenska avelshingsten Odin som vi såg i lördags när vi var på hästpremiering på Långnäs.
Snacka om sagohäst, han är så vacker och välskött så man nästan baxnar. Vi gjorde ett besök på premieringen, fast i år bestämde vi oss för att titta på körprovet som vi aldrig tidigare bevittnat, tyvärr var det bara två deltagande som vi hann se, så vi tittade även en stund på premieringen. Det var som alltid många fina hästar och mycket trevligt folk att prata med. Det är egentligen otroligt att vi har ett sådant fint område att hålla till på i Bollnäs, nära stan vilket ger fin reklam och tillgänglighet för människor som annars inte skulle få uppleva något sådant.

2 kommentarer:

Mija sa...

Hejsan!
Såg vi hade samma på bloggen :-)
Ha de så gott!

Åsa sa...

Kul, men det gick liksom inte och bomma den killen, en riktig läckerbit =)