måndag 27 oktober 2008

Det tar sig...

Detta var vårt relaxrum i april, då lämnade det en hel del övrigt att önska. Det var väl inte så vackert, men det fungerade ändå. Men mycket vill ha mer. Och lite mer har det blivit, för nu har vi kakel på väggarna. Det är långt kvar ännu, tätskikt, el, dusch, golv... Det är mycket som ska till ännu, men vi är en bra bit närmare Inom en månad så är det nog dags för inflyttning av badankor, vilstolar, musikmaskin, badkar och mycket annat mysigt man kan roa sig med i ett dylikt utrymme, skulle tro det blir skrynkliga fingrar av mycket badande framöver.
Idag har jag börjat mitt nya liv som en modern travtränare i tiden, jag har fått avtalet från STC angående anmälan via internet. Det kräver nästan ett citat av en annan travintresserad kille "Äntligen" som Gert Fylking säger. Men det är inte värt att ropa hej ännu för i avtalet står att rättigheten att anmäla via STC:s webtjänst endast medges till de som innehar tränarlicens och anses lämpliga, så håll tummarna ;)

2 kommentarer:

Admin sa...

Va bra det blir! Kan jag få boka plats för att skrynkla till mig i sommar, tack!

Kram!

Åsa sa...

Självklart finns det plats bokad i sommar, men då får vi verkligen hoppas att det är ännu mer iordning. Hoppas att liver ler mot er i det leende landet.