torsdag 3 februari 2011

Det går framåt

Här sitter jag vid datorn och skriver, egentligen skulle jag varit och fått massage. Trodde jag ja, jag kom till massören en månad!!! för tidigt, döm om min förvåning när det kom en till flicka samtidigt som mej. Det var bara och bege sig hemöver igen och åka tillbaka den 3:e MARS, vi hoppas att det funkar bättre den gången.


Annars jobbar jag vidare att återställa datorn för att få den som den var tidigare, bilderna är numer där dom ska, bokföringen däremot har inte blivit inknappad, beroende på uppdateringar och annat "joll". Men det skall nog ordna sig till veckan =).

Alice har haft en mycket vacker kille på besök, han är stor och har vacker grå/vit lång päls, han är aningen tillbakadragen och vill inte hälsa. Har vi tur så kommer det små härliga kattungar till våren som vi tillsammans med Alice kan njuta av. Vi har ju bara en katt nu så det vore skönt att få ungar så jag kan vara lugn för att kunna behålla den kattstam jag haft i snart trettio år.


Igår var jag på travbanan och lunchade med mina väninnor och hämtade tre tavlor som Sara målat av våra flickor, suveräna tavlor. Tavlan på Esteria är så "klockren" att det nästan är som att ha henne här igen. Ni skall får se dem strax, lovar. Annars är jag så otroligt sugen på att köra och rida igen så jag håller på att få nåt fel snart. Därför har jag köpt avmaskningsmedel och beställt skoning, sen är det bara att ta tag i det hela och hålla tummarna för att både Fiffan och jag har lusten och förutsättningarna för att sätta igång igen. Vi provar!

4 kommentarer:

Mija sa...

Spännande JAG vill se dina tavlor!!

Admin sa...

Skönt att du fått tillbaka dator, och sknt att ljuset kommer åter. Snart kommer jag tillbaka också, ska bli såååå kul att träffa dig igen och se ert fina hus. Ser fram emot att få testa ert spa! Kram!

Åsa sa...

Det ska bli spännande och se vad som bubblar mest, bubbelpoolen eller vi. Jag tror att vi står i ett lågt odds.

Admin sa...

Bubbelpoolen har inte en chans mot oss!