fredag 10 december 2010

Mera spänning och förväntan

Yes,yes, yes, efter nyåret blir jag ånyo en skolflicka. Det är klart att jag skall läsa lite om sociala svårigheter och lärande, det skall bli oerhört inspirerande. Jag hoppas att det skall komma mina elever till nytta, en del av arbetet har de lovat att hjälpa mig med, för vem vet hur det känns, mer än våra elever.

Livet är just nu fullt av skoj, idag har jag roat mig med att lägga in sill och göra rischoklad. Men nu har jag gjort kväller och skall göra mig iordning inför kvällens julbord. Imorgon är det dags för mer julgodis och mer julblommor, nu kommer tazetterna, jag kan inte hålla mig längre. Dessutom firar jag och sambon 15 !!! år tillsammans och det kräver ju lite bubbel och cognacsflamberad pepparstek, det är han värd, och mer därtill som stått ut med mig så länge.

2 kommentarer:

Admin sa...

15 år! Redan?!

GRATTIS och kram från mig & Ging!

Åsa sa...

Men vi fick ju hjälp till en bra start med bubbelbad och allt =) inte konstigt det blev bra, tack!