söndag 12 december 2010

Alla vill inte ha tomteluva

Så här såg det ut i flickornas hage idag när jag skulle fösöka förverkliga vad jag tyckte var en jättebra ide, verkar inte som flickorna och jag hade samma åsikt. Vad jag hade för ide, jo, jag tänkte att flickorna skulle ha tomteluvor och jag skulle få ett fint foto lagom till jul. Men det gick inte så bra denna gång, men skam den som ger sig, det har hänt förut att vi haft olika åsikter, och det är alltid spännande att se vem som är envisast.

Får ni se ett fint foto på bloggen så vet ni vem som vann.

Att vara eller icke vara, med i Facebook, det är frågan. Jag är inte med (ännu) men jag står i valet och kvalet. Det är många som finns där, bland annat mina franska vänner.

2 kommentarer:

Admin sa...

Haha, inte undra på att dom springer. Tycker du ska gå med, man behöver inte vara så aktiv... Kram julälskar’n

Åsa sa...

Det lutar nog åt att jag går med, nåt skall jag ju ägna mig åt på jullovet. Jag menar, mer än att börja vänja flickorna vid påskhuckle. Kram!