måndag 19 april 2010

Som ung på nytt

I lördags när Åsa och Kent var här på besök så hade Åsa med sig en dagbok från en tidigare del av vårt liv. Oj, vad aktiva vi var, det var allt från flipperspel, korvförsäljning på bandy, totoarbetetravet, biobesök, partyn på helgerna. Allt detta blandat med trav, handboll, vollyboll, fotboll och inte minst slalom, jo, ni som känner mig vet att jag inte kan åka skidor, men enligt dagboken så har jag tydligen ägnat mig åt det med. Man undrar ju vad som drog i skidbacken, tillräckligt för att få mig dit. Men en sak är säker, roligt hade vi, då med =).

Idag har jag varit inomhus på grund av feber och influensasymtom, detta en dag så jag velat varit ute och krattat eftersom solen lyser och det är varmt och skönt. Men jag antar att det får bli en annan dag, det kanske jag kan roa mig med i helgen när sambon försvinner till London, förutsatt att flygen går förstås, fast det skall vi väl tro.

Inga kommentarer: