måndag 22 februari 2010

Verkar som vi liksom fastnat i vintern

Nu var det dags igen, denna morgon visade termometern återigen på modiga -28 grader. Ja, det kan väl erkännas att jag inte riktigt kände av denna isande kyla när jag matade hästarna vi fem draget, fast jag märker inte mycket då. Men sambon fick åka hem och släppa ut flickorna senare, inte för att hästarna fryser men väl vattnet i stallet. Nu har det återigen börjat snöa, men det betyder att det är varmare =). Vi skall snart till att åka final i sprintstafetten, eller rättare sagt så skall Charlotte Kalla och Anna Haag göra det (och det är väl tur det).

Jag har sett (återigen) fåglars farlighet och deras elaka uppenbarelse som kan innebära fara för oss människor. Har förtvivlat försökt lägga in videon men det vill sig tyvärr inte så ni får klicka vidare på denna länk http://www.youtube.com/watch?v=3vtPtnNrbL4&feature=related. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, pass opp...

1 kommentar:

Brita sa...

Ja. bäst att passa sig både för fåglar och fortsatt snöande.