torsdag 11 februari 2010

Strejkvarsel!!!

Imorse så verkade min kropp gått ut i strejk, utan varsel, är det vad man kallar en vild strejk? Den vägrar helt enkelt att utföra något större arbete, dagen har därför tillbringats i sängläge. Men vi måste ta upp förhandlingar per omgående eftersom Fiffan skall gå ett montelopp ikväll, det är bandy imorgon (och nu ligger vi trea) sen på lördag är det kick-off för Rixhästen och senare på kvällen går vår travgala av stapeln.

Snacka om att min kropp har fint förhandlingsläge.

4 kommentarer:

Admin sa...

Ajaj - va jobbigt. Lycka till med förhandlingen! Kram

Mija sa...

Låter som om du har flera trevligheter på G, så hoppas kroppen ställer upp;)

Åsa sa...

Jag ämnar kräva av min kropp att den ställer upp, men annars så vet jag nog hur den skall övertalas =)

Brita sa...

Go for it!
kramr Brita