fredag 12 februari 2010

Förhandlingarna fortsätter

Min kropp strejkar fortfarande så förhandlingarna fortskrider. Jag har idag vilat och passat på att samla styrkorna i form av medikamenter av alla de slag, jag känner mig stark inför morgondagens match. Taktiken är redan spikad, men av särskilda skäl så kan jag tyvärr inte avslöja den, ifall motståndarna skulle få korn på denna sida.

Kvällen tillbringas delvis framför datorn och live rapporteringen från bandyn. Bandymatchen mot Falun fick stå åt sidan för att lämna fördel åt kick-off i Rixallsvenskan och travgalan, som tur var var det väl inte en av de mest spännande matcherna.

Travgalan vill jag ogärna missa, särskilt nu när det är på hemmaplan och jag inte riskerar att missa någon buss och bli kvar i den norra delen av vårt län =)

Inga kommentarer: