fredag 11 december 2009

Törnrosa light

Jag har drabbats av en liten snuva och har därför gått in i en Törnrosa lightperiod, jag sover inte i hundra år men väl hela dagarna och vaknar inte förrän min prins kommer och väcker mig. Skämt och sido det bör väl bli bättre strax, och om man ser det från den positiva sidan så har vi en soffa nu där jag kan vältra mig ifall jag tröttnar på sängen. Och från min sjuksäng så har jag otroligt vacker utsikt, över en strålande vacker amaryllis som min kära storasyster förärade oss i helgen.
Och skall man vara riktigt ärlig så är det lite lättare och vara sjuk nu när det finns både julmust och glögg till hands. Skall nog försöka samla kraft så jag kan åka och hälsa på Fiffan i helgen och kela lite och höra hur det är med henne.

1 kommentar:

Mija sa...

Krya på dig vännen, och de är bra med systrar ;-)