tisdag 15 juni 2010

Världens bästa frissa

Jag har världens bästa frissa, har aldrig gått hem och "fixat" håret sedan jag varit hos henne, Bettan är hennes namn. Jag har varit henne trogen i många år och skulle aldrig byta, för jag sätter mig i hennes stol och ber henne klippa mig så att jag är färdig i håret när jag kliver ur duschen, och hittills har jag alltid varit nöjd. Igår var det dags att slå sig ner hos henne och bli ompysslad och njuta, jag behövde dessutom inte välja om jag skulle klippa mig kort eller spara, det blev kort på ena sidan och långt (nåja, ganska) på den andra =).

Hon har dessutom introducerat mig för yogan som betyder så mycket för mig och får mig att må bra, detta via en cd där hon leder dig in på yogans värld. Hon har även bjudit på några riktigt bra inredningstips som vi kommer att stjäla och använda oss av. Är du intresserad och vill träffa Bettan virtuellt så kolla här. Hon är underbar och får människor att må bra.

Inga kommentarer: