söndag 4 mars 2012

Jag börjar mitt sportlov nu men...

Denna vecka har varit till bredden fylld av sport av alla de slag, bandy tisdag och fredag, hockey i lördags och Vasalopp idag på morgonen. Ja, det förstås jag har ju inte gjort så mycket själv med på nåt vis tar det på krafterna ändå, men det är det värt, för det är ju så roligt. Nu blir det en stund ute i solen och i stallet sen bänkar vi oss igen för skidskytte VM.

Men vem vet till veckan tänkte jag nog sätta lite fart själv med, en cortisonbehandling på måndag så är jag snart på benen i full fart igen =). På tisdag kanske jag passerar en milstolpe i mitt liv, jag har länge sagt att jag skall sluta tona mitt hår när jag fyller femtio och annamma de grå tinningarnas charm. På tisdag blir det ett besök hos min frisör/livsmedikus Bettan, då skall det grå klippas fram. Jag bävar en del men det går ju alltid att färga igen ifall jag inte känner igen mig själv.

Hela veckan handlar om rekreation och en del reparation av mig själv, nyrenoverad skall jag sen ta mig an våren med sol och bra böcker, en det rörelse ute i vårsolen får det också bli.

Inga kommentarer: