tisdag 6 mars 2012

I väntans tider

Sitter här i min nya hårfärg, har inte hunnit kolla än om det finns några grå tinningarnas charm för kvinnor, har bara hunnit träffa frissan och min mor och det kan hända att de är jäviga på nåt vis. Sitter just nu här och väntar på Anna, flickorna skall få lite akupunktur och förhoppningsvis lite vårkänslor.

Igår fick jag mitt efterlängtade kortison så nu snart förväntar jag mig vårkänslor med, hade lite idag när jag satt i solen i trädgården och drack kaffe och hade det mysigt. Dietisten är avklarad idag hon med och imorgon väntar tandläkaren, sen är jag så gott som färdig renoverad och kan bara ägna mig åt att njuta av vårens ankomst =).

I helgen blir det grillat, och vem vet kanske man skall köpa lite pepparmynta och ta sig en mojito medan man grillar, mmm, det tål att tänkas på.

Inga kommentarer: