lördag 20 november 2010

Lördag hela veckan.

Här är det färdiga arbetet i PIM kursen. Vad är egentligen PIM, jo det är webbaserad praktisk utbildning i Praktisk IT- och mediekompetens, utvecklad av Skolverket. Den skall ge kunskap och inspiration, dessutom känns det som om jag får lite mer kött på benen i undervisningen.

Igår var det dags igen, att läsa morgontidningen innan jag gick till sängs, grannarna var på besök och vi hade mycket att prata om. Just nu går festen för Oh Yeas seger i Rixsallsvenskan av stapeln, men på grund av att jag inte är alltför pigg och rask så är vi hemma. Men jag lovar att höra av mig om det kommer fram några roliga detaljer.

Jag skänker även en tanke till dem omkring amatören som idag miste livet i Rättvik när hans unghäst slog och träffade väldigt olyckligt, vi känner med er, kram.

Inga kommentarer: